Bloggar med attityd

Idag ska jag dela ut ett stafettpris till tre bloggar jag gillar. Och trots att febern gör att jag inte har något särskilt insiktsfullt att säga i övrigt så lovar jag att min kroppstemperatur inte har påverkat mitt beslut. Så jag skickar mitt pris till:

Min namne Frida. Hennes blogg är insiktsfull, rolig och belysande. Dessutom är igenkänningsfaktorn hög. Det är många som flyttar till grannlandet för att möta en bättre arbetsmarknad. Frida är där till en fantastisk kollega, det vet jag, så de har gjort ett kap i Norge vill jag lova.

Maria, för hennes underbara blogg Tavelhus. Att besöka Marias kreativa och vackra värld är en ren njutning. Rekommenderas varmt. Hon är en begåvad konstnär och en inspirerande person. Och en fin kollega hon också för den delen.

C, och hennes vackra Items by Designbird! Så skönt att någon annan gör all design-research och presenterar den så snyggt. Bara att segla in och bli serverad och inspirerad. Hon är också en uppskattad fd kollega.

Jag lovar, detta är inte "bästa medarbetare award" - även om alla ovannämnda skulle vinna det också.

Grattis till er alla och tack för att ni delar med er av de ni är!

Populära inlägg