Småtrött

Jag försöker uppbåda kraft för att delta i Happy Happy-skilsmässodebatten. Men det går inget vidare, det känns så långt borta från hur jag lever mitt liv. Och eftersom hela diskussionen kring boken bygger på att man ska dela erfarenheten av skilsmässa (gärna lycklig sådan) känner jag mig ganska utanför. Kul att ni hade en bra skilsmässa, typ.

Här kan ni dock läsa ett jättebra inlägg i saken av Charlotte W, som jag hittade under mitt surfande. It kind of sums it up. 

Annars säger jag nog gäsp och undrar när vi ska börja kämpa för lika lön?

Populära inlägg