Levande dagar

Har inte mycket att säga, men vill ändå visa blogglivstecken. Veckan har spenderats med käresta och det känns som om den flög iväg väldigt snabbt. Det och det faktum att jag har ett nygammalt jobb på gång gör att min skrivarinspiration är lika med noll. Det är väl då man ska städa, tvätta, hantverka och annat som tar en tillbaka till jorden?
Jag står vid ett av de där berömda förändringstillfällena ni vet, allting kommer att bli bra, det finns bara möjligheter där framme. Det är det där med förändringar, det nya kommer aldrig om man inte släpper det gamla. Den gamla snuttefilten, det gamla flickrummet, den gamla skolan, den gamla lägenheten, det gamla jobbet. Det är inget snack om att det nya är bättre än det gamla i mitt fall. Men det var det där med att släppa taget.

Hoppas ni har en fin helg!