Ett lättat sinne i en täppt näsa
Andra dagen med feber och halsont, och andra dagen med dåligt samvete. Tydigen är jag åter i duktighetssnurren, eller så var jag aldrig ur den. Jag har sjukt dåligt samvete inför jobbet (vet att det är svårt att hitta ersättare), för att jag inte kan skriva, för att jag då åtminstone inte har ett städat hem. Suck. Avskaffa det dåliga samvetet punkt nu. Jag ger härmed mig själv rätten att krya på mig, utslagen i soffan.
Nu ska jag snyta mig till Seals Crazy. Ja, jag har fastnat musikaliskt i början av nittiotalet och det tänker jag inte heller ha dåligt samvete för. Snörvel.