En inget särskilt dag


Känner att jag behöver skriva något bara för att visa lite livstecken. Har noll inspiration dock så jag vet inte riktigt vad. Jag jobbar och jobbar för att samla ihop ledighet i jul när jag ska spendera en månad i mitt andra hemland. Och nej, jag kommer inte att sakna den svenska julen. Inte i år.

Mycket av mina tankar går åt till att fundera över vad jag ska bli när jag blir stor. Vad härligt det skulle vara att kunna samla ihop alla mina erfarenheter och utbildningar till en härlig mix. Just nu ligger alla ingredienser och vilar, receptet är ännu inte klart.

Nu ska jag packa det sista och dra till huvudstaden, hoppas på mer inspiration om två veckor i solen.

Tur att musik finns. Den här lyssnar jag på nu för att pigga upp mig.


Populära inlägg