En inget särskilt dag
Känner att jag behöver skriva något bara för att visa lite
livstecken. Har noll inspiration dock så jag vet inte riktigt vad. Jag jobbar
och jobbar för att samla ihop ledighet i jul när jag ska spendera en månad i
mitt andra hemland. Och nej, jag kommer inte att sakna den svenska julen. Inte
i år.
Mycket av mina tankar går åt till att fundera över vad jag
ska bli när jag blir stor. Vad härligt det skulle vara att kunna samla ihop
alla mina erfarenheter och utbildningar till en härlig mix. Just nu ligger alla
ingredienser och vilar, receptet är ännu inte klart.
Nu ska jag packa det sista och dra till huvudstaden, hoppas
på mer inspiration om två veckor i solen.
Tur att musik finns. Den här lyssnar jag på nu för att pigga upp mig.