Om ni inte redan förstått det så kan jag avslöja att jag har en faibless för navelskåderi. Men ibland, vissa dagar, så tänker jag så här:
Det är de dagarna jag brukar få lust att lyssna på den här låten:
Som idag.
Önskar er alla en härlig början på veckan!